Sunday 2 July 2017

Forex Obchodovanie Skusenosti


Upozornenie: Spolonos CAPITAL MARKETS, o. c.p. wie. Ako prevdzkovate strnky neakceptuje iadne zvzky za straty, alebo in ujmy, ktor s nsledkom spoliehania sa na informcie obsiahnut v Sumarizcii technischerj analzy a s vsledkom automatizovanch vpotov partnera sekcie Fusion MediaForexpros. Obchodovanie s Menami ein CFD na Ver prina znan riziko ein nie je vhodn vor vetkch investorov. Uistite sa, e Vae znalosti, sksenosti, finann situcia ein investin ciele zodpovedaj riziku obchodovaniu s menami ein CFD. Pre viac informci pretajte si dokument Informcie o rizikch. Otvoren burzy Sydney 07:52 loklny als Tokyo 05:52 loklny als London 20:52 loklny wie New York 15:52 loklny als V prpade, e si chcete strnku personalizova ein nastavi poda vlastnch potrieb, mte si prispsobi bu zoznam dajov kliknutm na ikonku Ka, alebo prostrednctvom nastavenia strnky vybra iba jednotliv okn, ktor Vs zaujmaj. V prpade, e Vm nevyhovuje usporiadanie pol, mte si jednotliv polia presvaNastavi strnku myou pomocou funkcie Drag & Drop. asto Dostvam od itateov DennikTradera. sk E-Mail an dotazy typu ktorho fx Brokera puvam, ein ako si vybra brokera, ein ktorho konkrtneho brokera von som odporil Ein nejak ma zu u nebav osobitne odpoveda, tak vm o tom napem lnok. Ja som mal a aj mm otvoren et u viacerch brokerov naraz a tak ich striedam niekde mm viu sumu (momentlne obchodujem s XTRADE brokerom ein zatia som vemi spokojn). Ale rd testujem aj plne novch brokerov, ale zatia mi bohate sta tto fx platforma Napem Vm o je pre ma dleit pri vbere forex brokera: 1. Dveryhodnos brokera Nehmen Sie na prvom mieste bezkonkurenne mu ma prioritu dveryhodnos forex brokera. Treba si brokera preklepn, zistova Informieren eine hada. Ich bin ein sdi so svojimi bvalmi klientmi ich na neho neupozoruje na svojej webovej strnke n slovensk Regultor nbs. sk (Nrodn Banka Slovenska) alebo miestny regultor v Zoll eurpskych krajinch. Neskote na marketingov ahy, ale skutone sa sstredte na zu aby ste neprili o peniaze. Najlepie je ak poznte niekoho kto u je u toho brokera, ale nie kad m tak astie. Mte tie pozera rzne fra i sa na neho traderi nesauj nejak rapdne, ale dajte si pozor diskusn für s asto spamovan propagandou i u pozitvnou alebo negatvnou nehmen treba zu bra z rezervou a ma nadhad. Dleit je tie ako t firma dlho funguje m kratie riziko je vyie. Treba si tie dva pozor na brokerov kde nastvaj asto poruchy eine neplnenia na cene a rzne nevysvetliten javy neustle opakujce problmy ktor mu von roben aj naschvl zu im v ivote nedokete. V Takom Prpade aj nzke spuck s k niomu ak vm neustle pln obchod na horej cene. Pokia nemte chu mrni als testovanm zlch brokerov, mete sksi naprklad XTRADE. S ktorm obchodujem ja, ein ktorho zrove povaujem za dveryhodnho. 2. Spreadyswapypoplatky celkov nklady Celkov nklady ktor sa snam o najviac minimalizova i u v podnikan alebo v tradingu aby som neplatil viac ako inde. Zisk sa pota tak, e odrtate nklady od vnosov a tak sa snam jednu stranu minimalizova ein druh maximumizova. Nehmen Sie ke som hadal forex brokera pozeral som sa na vku spreadu swapu, komisi. Vberov a vkladov. Ja proste ani v podnikan nechcem plati viac ako inde za tie ist sluby, ale niekedy nieje dobr etr na nesprvnom mieste treba njst nejak balans neplati za zbytonosti ein neetri na podstatnch veciach 3. Ponuka trhov, Plattformy Urite je vemi dleite pre ma aj zu im Broker irok paletu trhov (okrem forexu aj CFD akcie, zlato a podobne), ktor chcem obchodova ein aby t platforma nebola plne mimo na zaiatku je strane super si vyska demo aby ste si pozreli platformu. 4. Negative Balance Schutz Nie Kad Broker toto Ponka Ale Je zu Poda Ma Extrmne Dleit. Ja osobne mm strane rd zu ke mi broker garantuje aspo zu, e ak sa dostanem pod vklad aspo mi vyrovn moju stratu ein nebude ma taha po sdoch ein vola na ma exektora zu je neprjmn Pozrite sa ako sa v broker zachoval ku klientom pri pde eurchf . 5. Ak si otvram et u novho brokera vdy si njdem k tomu aj zavu ein nieo tm uetrm. Vdycky ke nieo chcem kpi hadm kde zu njs najlacenjie. O monosti vyui forex bonus som v zaiatkoch obchodovania vbec nevedel V tomto lnku (klikni vor zobrazenie) s prehadne zobrazen najvyie forexov bonusy od rznych seriznych fx brokerov ktor ponkaj bonusy vor novch obchodnkov. Pri vyom objeme mte uetri skutone zaujmav sumy nehmen urite sa zu oplat. Dostvam od vs celkom dos mailov, ein ak pisate shls so zverejnenm nemm problm ich aj zverejni spravm na zu aj kategriu otzky ein odpovede budem odpoveda na zaujmav otzky ohadom tradingu urite nie na otzky z mjho skromia ein nejak hlposti. 8212 zaiatok emailu 821282128211 Pekn De prajem Moje Meno Je Michal R. eine Mam 24 24 mal von som na vs pr otzok, samozrejme e na ne nemuste odpoveda. 1. necel rok sa zaoberm tmatikou burza ein vetko stm spojen rozmal som aj nad tm ako sa zamestna v brokerskej alebo nejakej analytickej (ako je trim broker) firme aby som sa tomu viacej pribli mte s tmto nejak sksenosti. Je treba vysok kola Atd 2. o von ste mi poradili ke nemm rozpoet jednoducho na zu aby som mohol seriozne zaa obchodova (pokry volatilitu atd.) Potrebujem cca 5000 E, mne sa napr podarilo vstpi tun trendu na Seil kde som z pkou 1: 200 z 160 E spravil Cca 800 za 1.2 dna ale je pochopiteln e som mal astie ale zu je jedin monos ako zska peniaze na pokrytie vola. 8230. teda obchodova bez stoppen verlust, samozrejme iba na zaiatku (ved predsa RRR pri tak malej iastke sa ned uplatni) kde 8222viem8220 e cena sa pohne mojim smerom teda chytm vlnu ein prpadn redukcia ma nevykopne z trhu, mne zu prde ako jedin monos. U takjeto malej iastky som sa dostal napr aj do bodu kde mi prila SMS e sa iada zaplati maru ktor bola cca 40 E ale trh za Moment otoil ein ja som iiel do siel. Ke sa na zu pozriete tak, e ja som mem dosta do 8211 sle bez toho aby ma broker vyhodil z trhu (uzavrel moju pozciu) je nach vor mna skoro ako keby som obchodoval z micro lotmi ak tomu mm nastaven STOP L. ktor sprav mj Broker ein pod cenou, tm pdom je zu pre ma vhoda Resp. Ke mm 5000E ein nastavm si ST. L. Na stratu 100E taj je zu skoro zu ist ako ke zo 160 E uzavrie broker pozciu z -100 E a ste teoreticky na tom istom len stm e ak si nedte zehn ST. L. tak je anca e sa cena oto pokm ete broker pozciu nepredal. Viem e je to troka chaos ale ja jednoducho nemm skade zohna 5000 E a na demo te nazbiera mlo sksenost. 3.Mal von som sa alej ui na Demo alebo takto riskova skste mi da ete nejak rady ako sa pohn alej. Tento lnok mete zverejni na vaej strnke ak chcete aj z vaou odpoveou 8230823082308230823082308230 .. akujem za V as. 8212 koniec emailu 8212 Nehmen Sie prejdeme rovno k odpovediam otzok je teda vea :)) Michal v ivote nedostane iadnu odpove, ke zu nesksi nespta sa ein bude len sedie ein rozma na tm i sa zu d alebo ned. Ja veci skam ein experimentujem neustle in Odpovede na otzky nedostane ak v nieo chcem podnika nieo vyska nieo chcem nerozmam nefilozofujem nad tm vemi dlho, ale pustm sa tun toho vyskam zu napr. V malom ein potom ak zu m zmysel tun toho idem naplno. Ein konkrtne tvoj prpad pozri sa na tvojom mieste von som hne zobral oblek pripravil sa, zobral ivotopis ein iiel do spolonosti Trimbroker ein sptal ein zistil ako sa veci maj. Ke bude odpove negatvna nevad ni sa nedeje ivot ide alej a za optanie ein tam nezbij. Je zu obchod na brechen sogar strati nem o maximlne wie:) Nikdy som nepracoval v iadnej Brokerskej spolonosti nehmen nemm konkrtne sksenosti, ale poviem ti ako rozma vea zamestnvateov Aj ja. Vysok kola nieje Patent na inteligenciu ein na iadne vysokej kole na slovensku Handel vbec neuia eine Krawatte poznm vea sprostch ein neschopnch ud z titulom ein ikovnch bez titulu ja mm tie titul ein neposeriem sa z toho:) Nemem odpoveda za spolonos Trimbroker nie Som jej sastou neviem ak typy hadaj ja mem poveda za seba, e lovek z vysokou kolou ma nijak neohri ein lovek bez nej u ma nijak neklesne v ivote s dleit vsledky v praxi ein schopnosti loveka. Ke nem dostaton rozpoet mus jednoducho tie peniaze zohna. Ja osobne som ich 1.Zarobil ich bu podnikanm ein prcou je dobr ma pri tradingu diverzifikovan prjem o tom som u psal tri lnky preo nerobm isto len forex 1 preo nerobm isto len forex 2 ein kto Diverzifikuje zvyuje svoje ance na preitie 2.Ziska investorov u ma zu bola rodina ktor sa sami ponkli ein chceli investova. Urite si ich nepoiiavaj neber ver od banky zu je cesta od pekla. To ostatn z druhej otzky je fakt chaos vyrozumel som z toho, e obchoduje bez stoppen lossu ein e tvoj stop loss je v podstate margin call. Prstupov k obchodovanie je vea vor ma je komfortn obchodova 2 svojho tu vie riziko mj nervov sstm nezvldne. Je nach otzka ich takto rizikovo dokument obchodova napr. 10 rokov a za t dobu sa nezblzni, alebo nezbankrotova. Ak u m zvldnut zklady obchodovania Demo je Schicht asu. Michal urite mi nap ako si dopadol na pohovore:) Ak chc aj ostatn Michalovi poradi napte zu dole do komentrov. Pe mi aj dos brokerov ak chcete da prcu Michalovi tak mi napte. Forex Obchodnk. sk 8211 Kvalitn slovensk web o forex obchodovan, ktor sem ein tam uverejn aj nejak nov lnok z oblasti forexu. O sa mi pi, je ich vemi obsiahla als 8222FOREX KOLA8220 kde njde jednoduch vysvetlenie zkladov forexu, takm spsobom, e zu pochop aj pln laik. Urite Sa oplat na tto strnku zavta. Trimbroker 8211 Ak ste trader urite potrebujete kvalitne spravodajstvo musm poveda, e tieto dva weby mi plne staia. Na tomto webe si cenm aktulne spravodajstvo analzy vemi netam nie eby som povedal, e s zl. Ale nechcem von ovplyvnen cudzmi analzami ein potom ich mm zakotven niekde v hlave ein niekedy ma odradia aj od dobrho obchodu a tak vdycky ke vidm nejakho analytika tak si radej zapchm ui aby som ni nepoul Ke nieo pokalem tak radej po svojom ako na zklade cudzej mylienky Ale je zu iba mj nzor. Fxstreet. cz Taktie tam len spravodajstvo ein m aj dobr diskusn frum na ktorom sa d dozvedie o zaujimav veci. BabyPips 8211 anglick web doslova nabit forex kurzami, tony informci vor vetky druhy trejderov. Vemi pekne zosumarizovan zklady eine obchodn stratgie. (V anglitine) ForexPeaceArmy 8211 asi najlepia verejn diskusia na tmu brokeri, fx kurzy, fx roboty, forex signly (samozrejme vetko len v anglitine) a teraz mimo forexu Podnikanivusa 8211 Pamtm si, e ke som sa dostal na tto strnku prv krt myslel som Si, e na nej dostanem len informcie uiton len pre ud o chc podnika v usa, ale vemi som sa mlil Vemi uspen podnikatel John Vanhara pie Blog na ktorom je nespoet uitonch informci o podnikan vo viacerch oboroch napr. V nehnutenostiach. Naprklad teraz predal svoju firmu shipito zrejme za dos vea nehmen tento lovek skutone vie o om hovor Posilka. tv 8211 Nikdy som zu nepsal ale tie pravidelne cvim ein na tejto strnke si cenm hlavne zu, ich bin informieren nie s nejak vycucan povery Z prsta Trendv kanl je dlhodob smerovanie menovho kurzu jednm smerom. Trendov kanl je v podstate Unterstützung ein rezistencia len s tm rozdielom, e iary nies horizontlne, ale smeruj vertiklne iu klesasajcim (Abwärtstrend) smerom, alebo stupajcim (uptrend).Trendov kanl sa sklad z dvoch Iar rezistencie ein supportu. Tieto dve lnie sa daj vyui ako signl iu na nkup alebo na predaj. Princp trendovch kanlov je toton zo supportmi ein rezistenciami. Rozpoznanie ein identifikovanie trendu patr k najzkladnejm znalostiam kadho tradera ktor mus ovlda kad zaiatonk. Tendenz, ich bin ein Alebo stpajci rozoznte tak, e trh vytvra Nove Maxime (hoch) ein Minimum (niedrig). S 2 spsoby ako kresli trendovyary s dva spsoby ako kresli trendov iary bu budete kresli trendov iary presne v mieste dotyku. Alebo zakreslite iaru tam kde oakvame psmo odporu kde ich ma cena problm eine oakvae odraz. Tak ako aj pri supportoch ein rezistenciac h muste tie aj pri trendovch kanloch rta aj s falonmi prelomeniami ktor na vs mu ha testovanie supportou trhom je plne normlne ein treba s tm pota. Ako obchodova Trend Stratgia obchodovanie pri trendovch kanloch je v podstate vemi prost nieje tam vemi o vysvetova ak identifikujete Trend nakpte na supporte na Minime na ktorom oakvate cenov obrat. Po tom o cena urob pohyb naim smerom si mte posun Stop Verlust pod nov low ktor trh Vytvor Existuje aj druh varianta ako obchodova trendov kanl ktor dos asto vyuvam ak oakvate, e trend vyerpal vetku svoju hybn silu ein je zrel minimlne na korekciu trh je prekpen mte preda na maxime ein bu obchodova len korekciu k aliemu supportu, alebo oakva mono aj celkov obrat Trendu aa prelomenie trendovho kanlu Obchodovanie trendovch kanlov vyzer ako vemi jednoduch zleitos takto na papieri ve sta len nakpi na minimch ein preda na maximch ovea aie je identifikova ein rozpozna vznikajci Trend ein Kedy Trend kon zu je u troku aie o tom si napeme inokedy. Vhodou pkovho obchodovania narozdiel od obchodovania bez pky kde zaplatme 100 hodnoty ke si kpime nejak titul, menu8230. Je, e na otvorenie obchodu nm sta aj menej peaz o zniuje kapitlov nronos obchodovania. Pri pkovom obchodovan nemusme ma 100 kapitlu na zu aby sme otvorili obchod v uritej vekosti ktor si predstavujeme in von sme museli dra na te vek sumy a tak pri pouit finannej Pky nm sta aj minimlna suma pri pke na zu aby sme otvorili obchod. Pri pke 1: 500 mme otvori 500 krt v obchod ako bez pky zle od brokera ak pku ponka. Finann pka a jej vpoet Ak mme na te sumu 10000 eur a otvorme obchod o vekosti 1 lotu lang na eurusd tak otvorme obchod z pkou 1:10 in von sme museli ma na te 100000 eur. Vaka pke nm sta ma na te aj meniu iastku na zu aby sme mohli otvori vek obchod. Poas obchodu je blokovan mara tj als kapitlu potrebn na otvorenie obchodu. Upozornenie Problm a zrove aj vhoda finannej pky je, e vaka nej mte nielen zvi vae zisky, ale aj zvi vae riziko ein Stratu nehmen z finannou pkou zachdzajte vdycky vemi opatrne pretoe finann pka je vemi dobr sluha, ale aj zl pn a zu o ich Zvi vae zisky sa nakoniec ich ukza ako dvojsen zbra nehmen pku pouvajte rozumne ein dodriavajte pravidl Geldmanagementu. Vea ud aj mojich znmych mv tom gul nemaj predstavu ein nevedia v podstate o je forex ein handel ao zu vlastne robm ein kde a ako zu funguje, alebo si pod tm predstavuj nieo plne in a aj tu chodia mnoh zaiatonci ein ma niekedy fakt nebav zu Vysvetova tak o tom napem lnok Forex je skratka slov Devisen. Ke Poviem, e na forexe nakpim nejak menu v skutonosti ju fyzicky nevlastnm. Na forexe prebiehaj tkzv Vertrag für Unterschied dh na rozdiel medzi aktvami z ktorho sa vypota Schichten alebo zisk. Forex je decentralizovan nehmen nechodm do iadnej budovy, burzy nakupova, ale robm zu cez svojho brokera kde mem robi prkazy online v Plattforme zadva prkazy na nkup ein predaj, ale nieje tento trh vbec niekde zentralizovan ein niekedy m pocit, e ani regulovan :). Forex funguje prostrednctvom rznych bnk eine finannch intitci ktor zabezpeuj likviditu, alebo sami obchoduj ein je nach najv trh na svete kde sa denne toia biliny ein obchoduj tam banky, centlne banky rzne fondy a aj mal retailov obchodnci. Forex sa obchoduje 5 dn v tdni, 24 hodn denne cez vkendy je zatvoren. Forex momentlne obchodujem cez XTRADE brokera u ktorho si otvorte und ein tam je ponuka obchodovania vetkch monch menovch prov, komodt, akci a akciovch indexov. U niektorch spolonost nie je potrebn na zaatie vek kapitl aj 100 eur sta, ale na serizne obchodovanie z ktorho chcete ma skutone nejak zaujimav peniaze treba aspo 5000 eur ein viac. Niekedy si udia myslia, e trader ich zarobi len na tom ke kurz rastie, ale na forexe v podstate rastie vdy nieo pretoe s meny v proch ako napr eurusd a ak jedna mena rastie tak druh kles ein opan nehmen zarobi sa d na oboch smeroch. Dnes vm chcem ukza obchod v ktorom som poruil zopr svojich pravidiel, ale pointa je, e uritch okolnosti sa zu jednoducho vyplat. Konkrtne som poruil dve pravidl zu prv bolo pravidlo o tom, e nerobm Nachrichten Handel ein druh bolo pravidlo o RRR. Niekedy proste na trhu nastane situcia, e sa oplat aj porui nejak zu pravidlo, lebo karty s vemi dobre rozdan. Verajia tlaovka EZB bola vborn situcia ako zobchodova sprvu aj ke na trhu neexistuj iadne istoty dovolm si poveda, e vera sa zu celkom istot blilo. Fundamentlna situcia pred vyhlsenm bola perfektn ropa na minimch, dramatick pokles akci, obavy o inflciu v eurozne vera bola EZB Postaven do situcie, e jednoducho musela nejako uvolni menov politiku ein stail na zu aj mal zmena slovnka. Take smer bol jasn nehmen otzka bola ako zu zobchodova. V jednom lnku ako zobchodova sprvu som popsal rzne varianty. Ja som si zvolil variantu slo 1 ale S tm, e som si dal stop verlust okolo 1000 bodov ein potencil som si dal tie 1000 bodov bol zu sce obchod z RRR 1: 1 ale z vysokou pravdepodobnosou spechu. Tak vek stoppen Verlust som si zvolil preto aby som nebol zbytone vykopnut z trhu vor nejak mal spike a ete tam bol problm, eo 14-30 nebola len tlaovka, ale boli tam aj in dta ktor mohli narobi volatilitu nehmen z tmito vetkmi faktormi som do Toho iiel s tm, e idem robi obchod kz RRR 1: 1 viac sa bohuia nedalo problm bol v tom, e dnes je NFP ktor je tie tatistika ktor narob volatillitu nehmen som vedel, e po v zisk si s nemem pretoe urite vina obchodnkov rtala Zo zajtrajm NFP a chcela uzavrie pozcie a chrni zisky. Ak von dnes nebolo NFP euro von som shortoval doteraz, ale NFP kudne me zmaza mj zisk zu je tak 50 na 50 dnes mm tak cik, e bud horie vsledky, ale mne zu mir mich Von jedno Rozhodol som sa dnes napsal lnok pretoe v poslednej dobe sa na trhu diali vemi zaujmav veci (sviatky pokoja a kludu :)) ktor zrejme zaregistroval kad trader. Na vetkch trhoch sa diali vek pohyby ein ja som pravdae musel von pri tom Pokles nskych akci spsobil na trhu vek vpredaj av podstate okrem eura a jpy ktor s tragen trades meny ni in nerstlo vetko klesalo. O tragen Trades som vm hovoril v lnku v tomto Linku. Meny Euro ein jpy v asoch pokoja s tkzv financujce meny ak nastane nejak panika kapitl sa do nich zane vraca spt. lovek v tejto panike nikdy nevie o sa ich sta na trhu je mlo likvidity ein dej sa tam prakticky v priebehu pr mint obrovsk Pohyby hore dole trh je iveln Dnes som rno urobil jeden obchod na usdjpy. V pondelok sa diali vemi zaujmav veci ktor zrejme zaregistrovala kad trader. V podstate na vetkch trhoch sa diali vek pohyby ein ja som pravdae musel von pri tom. Pokles nskych akci spsobil na trhu vek vpredaj ein v podstate okrem eura ein jpy ktor s tragen trades meny ni in nerstlo vetko klesalo. Ja vemi rd nakupujem je zu troku nelogick, ale ovea radej nakupujem ako predvam nehmen Ke vetko kles ja hadm nieo na nkup:) O tom ako funguje systm tragen Trades som vm hovoril v lnku v tomto linku. Meny Euro ein jpy v asoch pokoja s tkzv financujce meny ak nastane nejak panika kapitl sa do nich zane vraca spt. Ete lepie obchody sa dali urobi na nzdjpy ale zu nevad. Urobil som obchod na eurcad sce ak von som vydral ete pr mint mal von som ovea viac, ale zu nevad aj zisk 1100 bodov je celkom pekn. Lovek v tejto panike nikdy nevie o sa ich sta na trhu je mlo likvidity ein dej sa tam prakticky v priebehu pr mint obrovsk pohyby hore dole. Mohol som ak durch som vydral pr Minze dlhie ovea v zisk ale strane ak durch som akal ete dlhie mal durch som Break-even-toto je ok nehmen na druhej:) Vera som doma nebol nehmen som ani neobchodoval o som tak rno tal nejak sprvy tak nska Centrlna banka urobila nejak kroky ein asi je po najvej zbave Zaujmave je, e tto udalos celkom inak rozdala karty som zvedav z celho vvoja. Kedy naprklad zvi Fed ein Boe sadzby ein i vbec mono zane QE4 :) zu teraz s istotou nevie poveda nikto. Toto s veci nad ktormi teraz rozma asi cel svet ako tto udalos ovplyvn myslenie centrlnych bankrov v podstate na vetkch proch. U dlho som nepridal, iaden obchod, ale mne sa nechce nejak vypisova kad obchod, ale skr z binden ktorch sa d troku poui ein mu nm nieo da eine poda ma tie s tie Stratov alebo nezvldnut z dobrch obchodov si vea nezoberiete akurt vm mu doda Nezdrav sebavedomie. V posednej dobe sa mi trhy strane pia ein dos som obchodoval. S CADom v poslednch 4 doch som okrem tohto urobil na CADe ete dva obchody jeden bol na brechen sogar ein druh dopadol vemi pekne, ale ja budem analysisova zehn zl, lebo zehn nm m o da. Na CADe mm vyten dlhodob trend ein akm na om len na vhodn rovne. V piatok usdcad bol na peknej rezistenci na. Bol JEDEN z tch obchodov kde mm uren dlhodob ein akm len Trend na vhodn rove kde chcem vstpi. Bohuia tento obchod som Robil na inom te ein nemm poruke od neho heslo tak budem troku improvizova zo pkami ein iarkami :) Vstpil som tun trhu na Rovni 1.29965 stop verlust bol na rovni 1.29812 cie som mal na 1.30427. Situcia na USDCAD zaiatku obchodu Bolo o 5 rno ein v zehn de bola tatistika z Kanady HDP ein Piatok o s dve veci ktor ja nemm rd, ale aj tak som tun obchodu iIEL, lebo som dfal, e asu je dos. Vemi Pekn pohyb mojim smerom Trh bol Vemi Pekn pekne trendoval Robil vyie hoch aj niedrig kein proste Pekn de bereits in poznte rados obchodova. Jedin o mein vtalo hlavou Boli tatistiky HDP z Kanady ein nezamestnanos EU o 11.00 ktor meine mohli tento Pekn obchod pokazi. Nakoniec Vo prevldlo vo mne pocit uspokojenia ein obavy zo tatistk ein zobral som si z trhu svojich 350 bodov z vedomm, e ich mm vo vrecku ein vyhnem sa lotri zvanej tatistika. Vec ktor som na tomto obchode pokaal je, e som z obchodu vystpil u 2 hodiny pred prvou tatistikou ktorej som sa obval ein kudne som mohol zosta v obchode ein naplni svoj cie. mysel ods z trhu pred tatistikou bol Vemi dobr, ale odiiel som z trhu skoro ein nevybral som si pln Gewinnziel ktor som chcel. Potom sa ukzalo, e ak durch som zostal tatistika durch ma vykopla z trhu Ponauenie z tohto obchodu. 1. Ak mte obavy z toho, e tatistika dopadne vo v neprospech chote vor 2. Ak obchod ide vaim smerom sta z neho ods aj 30 mint pred

No comments:

Post a Comment